Utmaaaaningar

Nu har jag snart betat av de flesta rätterna på min "förbjudna matlista". Igår blev det tacopaj!!! Goddag mr ångest, jag välkomnar dig! Om nu djävulen i mitt huvud behagar skicka dig varje gång jag njuter av livet, så får så vara, för jag tänker fanimej göra det ändå!!!

Inatt när jag gick upp för att kissa, så tittade jag mig i spegeln och fick en chock. Vilket resulterade i hjärtklappning, panik, totalspänning i 2 timmar och sömnlöshet. Nu är jag så jävla trött på det här.

Idag blir det stan med en kompis. Lunch ska ätas på subway!!

Puss på er där ute i cyberrymden

Kommentarer
Postat av: camilla

Gött kämpat med pajen :D och subway mackor är ju bara föör goda :D vilken är din favvo?



Åå får man se en bild på den nya frisyren? det är så kul när man gör sådanna spontana grejer. Jag vågar inte klippa mig förtillfället, tappar så galet mkt hår :/



Tacosen gick väl sådär eller jag åt potatis till istället för bröd men sheet va gott de va med tacofärs :D har inte ätit köttfärs på snart ett år :O hade glömt hur fantastiskt gott det är :D



Hoppas du får en trevlig dag idag :D

Kramar

2010-12-11 @ 08:31:36
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hanna

Kanon bra kämpat tjejen. Som snart betat av

hela listan.

Det ska du vara grymt stark över.

För du är stark,

Bara att ha viljan att bli frisk

Kämpa på



2011-02-11 @ 22:00:02
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Du är imponerande duktig! Önskar att jag var lika duktig som du, men även om jag inte är det så försöker jag. För jag ska också bli frisk! Kämpa på!



Kramar :)

2011-04-23 @ 22:20:13
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0