Blandat

Jag hade verkligen roligt igår. Dom andra ville shota taquila, så då gjorde jag det också. Blev förbannad på ätstörningen och frågade varför inte jag skulle ha rätt att göra det.

Frukosten som skulle intas själv imorse, var däremot RIKTIGT tung. Men efter lite om och men, och efter att jag hade hällt upp fil och flingor och brett en macka, så bestämde jag mig för att sparka ätstörningen lite extra på benet. Därför slängde jag mackan och tog en ny. Den största och läskigaste vi har hemma. Ångesten kryper fortfarande lite i kroppen, men jag vet att den inte kommer att döda mig...även om det verkligen känns som det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Grymt jobbat gumman, du jobbar verkligen på rätt sätt. Jag tror på dig!

Puss<3

2010-11-05 @ 16:01:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emma

ja du tjejen jag gör faktiskt det, vissa matkombinationer är inte kloka...och jag skulle aldrig ta dem i min mun! men men smaken är ju som sagt som baken;)

men du det där med nutellan och fisken fy fan vilken smak...tyckte de det var gott?

Kram

2010-11-06 @ 10:52:42
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: saga

härligt, jag brukar också hålla på så, ändra mig i sista sekund! jag tror det beror på att jag ofta är med ångestfull innan, liksom rädd för att det ska bli så himla jobbigt. men sen när man väl sitter där så inser man att man klarar så mycket mer än vad man tror, och då är det ju liksom bara att tuta och köra ;) kramar

2010-11-06 @ 23:13:18
URL: http://lillaliv.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0