Blodpudding

Idag skulle jag äta blodpudding till lunch. Blodpudding är något som jag inte har ätit så länge jag kan minnas . Har under hela min sjukdomstid påstått att jag inte tycker om det, så det är därför välldigt laddat.

Men jag vet i alla fall att jag älskade det som liten.

I vilket fall så smakade det jätteilla, men jag åt upp allt ändå. Sen kom jag på att jag hade stekt det alldeles för lite.

Nu känner jag mig JÄTTEÄCKLIG och att det var väldigt ONÖDIGT att jag åt blodpuddingen fast jag inte enns tyckte att det var gott.

Nån av mina läsare som kan komma med nåt bra argument till varför det var bra att jag gjorde det?

Jag har bara kommit på ett och det är att det är bra att kunna äta sådant som jag inte tycker om också.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är bra att du testar på saker som du åt innan och som du vet att du gillade.

Själv har jag aldrig gillat blodpudding, så det är ingenting som jag ska äta.



Hoppas att det smakar bättre nästa gång då du får steka den lite längre ;P

Puss<3

2010-11-11 @ 16:32:33
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jätte br aatt du åt något som tidigare varit väldigt sjukdomsförbjudet. <3 Dessutom är blodpudding bra när det innehåller så mycket järn som våra kroppar behöver. :)

2010-11-12 @ 10:18:34
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0