Eget ansvar

Nu har jag ätit de flesta luncher själv under två vecka. I början känndes det jättebra, verkligen. Skönt att slippa den sjuka stämningen på sjukhuset.

Men nu börjar det kännas väldigt tungt. Tror att det är blodpuddingen som spökar.

Men nu är också en chans för mig att bevisa att jag kan stå emot sjukdomen själv. Att jag inte äter för andras skull.

Har legat och sovit hela förmiddagen för att slippa tänka på lunchen. Jag vet att jag kommer att klara det, för jag bara måste. Vill inte slösa bort mer tid nu och halka bakåt några steg in i sjukdomen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du har varit grym gumman, fortsätt såhär! Du fixar det!

Puss<3

2010-11-12 @ 16:35:55
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0