Feber

Gårdagen var rätt tung. MEN, jag gjorde det jag skulle ändå, även om jag inte direkt vågade prova på något nytt. Känns ändå som en seger att jag inte lät ätstörnigen sluka mig.

Idag är jag sjuk:( Har feber och känner mig allmänt ganska svag. Svag i kroppen och i sinnet. MEN, det ska inte ätstörningen vinna något på. Till lunch blev det pasta med tonfisksås. Tog väldigt mycket pasta, eftersom såsen var så lätt i sig. Antar att det är så friska människor gör, för att bli mätta...

Imorgon ska jag laga middagen!! :) Ska göra moussaka. En favorit;)


Bilden är lånad från ankismat.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, moussaka är nog en av mina favoriter också. Tråkigt att du har gått och blivit sjuk gumman, hoppas att du blir bättre snart!

Puss<3

2010-11-08 @ 17:23:35
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0