Filmkväll

Igår kväll hade jag filmkväll med en kompis som  flyttat till stockholm för att plugga. Var jätteroligt att träffa henne igen.
Vi såg på SATC 2. Hade hört massa dåligt om den, så blev definitivt positivt överraskad.

Ikväll ska jag ha skräckfilmsmataton med två kompisar. Är egentligen inget jättefan av skräckfilmer, men är ett fan av mina kompisar så det blir nog kul ändå.

Dom kommer hit runt 18.00 och så ska vi laga middag ihop (kycklinggryta med ris), sen ska jag gå och köpa nån lite finare glass till efterrätt. Tänkte att jag skulle göra det tillsammans med mina kompisar, så att inte odjuret i mig får bestämma smak.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att du får en jättebra kväll gumman!

Puss<3

2010-11-13 @ 17:11:45
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0