Glädjetårar

Hade ett jättebra samtal idag med min behandlare. Vi började nästan gråta båda två. Hon sa att jag hade kommit så långt och att jag är väldigt modig. Att jag själv har lyckats förändra mitt liv så himla mycket. Och att hon brukar berätta om mina strategier som jag har haft för att bli friskare för andra patienter och att jag borde föreläsa sen. Det värmde verkligen i hjätat att höra det.

Ikväll ska jag lägga upp maten och äta själv. Första gången jag själv lägger upp mat utan att nån är med. Det blir köttfärssås med spagetti. Favoriten här hemma:)

Kommentarer
Postat av: Maja

Fan vad härligt att höra gumman, du är verkligen påväg nu! :D

Puss<3

2010-11-04 @ 15:07:43
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0