Konstig känsla

Kom på att jag glömt att berätta en sak. Jag tror att det var vid lunchen i lördags som jag upplevde något mycket konstigt!
Jag fick ingen ångest alls varken, innan, under  eller efter lunchen. Jag var inte tvungen att resonera med mig själv under lunchen över huvud taget, tänkte på helt andra saker under måltiden.

Kände mig väldigt konstig eftersåt, nästan som att jag gick på moln. Det var liksom ingenting som tyngde på mina axlar.

Har inte haft en sådan känsla på väldigt många år, så det var definitivt ett framsteg:) Min behandlare sa att jag nu kommer att uppleva dessa stunder oftare och oftare
http://farm2.static.flickr.com/1287/4671298159_34d120bfa9_o.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0