Tankar

Ofta så skäms jag för att skriva att jag trotsar sjukdomen. På ett plan så känner jag mig väldigt misslyckad och oren.  Anorexian vill ju att jag ska vara sjukast av alla. Den vill att ni som läsar ska uppfatta mig som sjukast.

Därför kan det ibland vara välldigt tungt att skriva om de utmaningar jag klarat på ett positivt sätt och inte berätta om ångesten.

Men jag måste lära mig hjärna att sjukdomen inte är något att vara stolt över. Jag måste lära min hjärna att det är bäst att vara friskast istället för sjukast.

För summa sumarum så är det ju mitt liv jag riskerar. OCH JAG VILL BLI FRISK!


Lånad från aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Maja

Det gjorde det för mig i början, nu är det snarare tvärtom. Jag vill vara den friskaste. Dock blev mitt senaste inlägg väldigt deppigt för att vara mig, men det är mina känslor och jag har utmanat enormt mycket nu.

Du fixar detta tjeje!

Puss<3

2010-11-01 @ 18:36:25
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-01 @ 19:48:10
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0