Trerätters

Nu kan jag också äta middag med mina vänner!! Jag kan sitta där och njuta av maten. För igår njöt jag sannerligen av efterrättten. Var nog én av de godaste glassar jag någonsin ätit. Superkrämig och len och gräddig (känn på den ätstörningen)

Visst, det är långt kvar. Tog lite för lite igår, och vågade inte ta mer, men som jag har sagt tidigare. Det är tur att man får flera chanser. Jag åt i alla fall nästan så mycket som jag skulle. Detta var helt förbjudet förrut, då jag väldigt ofta följde med på klassträffar och liknande, men aldrig åt något.

På måndag blir det trerätters middag, med min gamla ensambelgrupp hos min föredetta lärarare, som gått i pension.
Hon är världens finaste människa. Älskar henne verkligen. <3
Hon är den enda förrutom min mamma och min behandlare som jag verkligen har vågat öppna mig för och prata om sjukdomen.


Bild lånad från certedor.se

Kommentarer
Postat av: Maja

Grymt jobbat gumman, och lätt att du fixar 3-rätters på måndag. Du är GRYM!

Puss<3

2010-11-14 @ 14:59:56
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, bra gjort. Visst, det är en lång väg att bli frisk, och det går i steg. Man klarar inte allt fläckfritt första gången. Bara man är öppen med vad man är redo för, och inte redo för.



Sv: Det har du rätt i. Problemet ligger i att jag egentligen inte bryr mig om vad DE äter, bara hur de kommenterar på mig. Helst vill jag inte bli jämförd med någon, annan än mitt ideal-själv :)

2010-11-14 @ 16:39:27
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0