Utgång

Till middag lagade syster lax med ris och spenatsås.Supergott. Lax har alltid varit väldigt laddat för mig, men älskar det, så jag är SÅ GLAD att jag kan äta det nu.


Ikväll bliré utgång. Ska klubba med två kompisar, varav en av dem har jag träffat på jättelänge. Blir definitivt ett glas vin, kanske kommer våga mig på ett glas till, eller nåt annat...hmm.
Sen ska jag iallafall sova hos en kompis, eftersom den sista bussen hem går så tidigt. Så det blir till att ta kvällsmackan där. Har bestämt med behandlaren att jag ska fråga om den, även om de andra inte äter. Jobbigt, men jag SKA KLARA DET!!!!!
Frukosten kommer jag att äta hemma tror jag, men tar med mig en näringsdryck för säkerhets skull.

Det är allt det här ovissa som kan ställla till det. Är väldigt bumden till rutiner och att allt är planerat in i minsta detalj.

Men nu måste jag våga pröva mina nya vingar, så att de kan bli starkare och jag kan flyga högre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0