Viktuppgång

Förra onsdagen hade jag inte gått upp någonting på en vecka, fastän jag åt både lunch och frukost på dagvården varje dag. Alla andra veckor har jag gått upp mellan 0,3-0,5 kg.

Den här veckan har jag bara ätit på dagvården en gång, resten har jag ätit hemma och cirka hälfen av luncherna har jag ätit själv, och i morse stod vågen på 1 kg upp.

Vet att det är bra att det går fort, men ändå kan jag inte hjälpa att jag får lite panik över att vikten har ökat mer när jag har ätit här hemma. Känns som att jag kanske äter för mycket?

Ska bli skönt att få prata med min behandlare snart...

Kommentarer
Postat av: Maja

Ibland går man upp mindre än vanligt och ibland mer. Förra veckan gick jag upp 0,3 och jag brukar gå upp typ 0,5. Det kan vara kroppen som ibland ökar förbränningen m.m.



Och 1 kg på en vecka är inte så mycket egentligen, tänk att du tog igen det halvkilot som du inte gick upp förra veckan.

du fixar detta!

Puss<3

2010-11-03 @ 13:58:57
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0