café

Idag åt jag rester från gårdagens middag till lunch, alltså pasta med ost och skinksås. Har sedan cirka en månad bestämt att mamma ska bestämma vad jag ska äta till lunch.

Sedan åkte vi ner till stan och fikade. Jag åt en stor kanelbulle. Supergod. Tror inte jag har ätit kanelbulle på säker fem år:) det jobbiga var att jag hade bestämt ett cafe med min behandlare dit jag ville gå, men mamma och syster hittade inte nåt dom ville ha, så don tog bara varsin liten kaka. Jobbigt att vara den som äter mest, när det var mamma som föreslog fikat. Men det är samtidigt en bra utmaning! att vara frisk innefattar inte att bry sig om vad andra äter.

Bloggdesignen är hämtad från http://www.designandmakeup.se/


(bilden är hämtad från blogg.vk.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0