Ett skepp kommer lastat med köttfärssås och spagetti


(bilden lånad från tasteline.com)

Till luch blev det köttfärssås och spagetti. Först sa mamma att jag kunde äta rester av gårdagens torskgryta. Ja tänkte anorexian, men sen bestämde jag mig för att berätta att jag faktiskt inte tyckte så mycket om den. Ville hellre ha köttfärssås
Gott, men väldigt jobbigt! Vet inte varför, men tror det har att göra med  att jag har börjat ta utan fråga mamma om det är bra. Nu bestämmer jag själv istället och så diskuterar vi efteråt. Jobbigt eftersom det då är jag som måste ta ansvar till att inte lyssna på ana.

Eftersom att jag också har bestämt med min behandlare att överdriva när jag lägger upp så blir tyngden av att inte kunna lägga över ansvaret på någon annan ännu jobbigare att bära.

Men det är mitt liv, och jag måste lära mig att ta ansvar själv.


Kommentarer
Postat av: Emma

Starkt att gå emot så!! vinnst till dig verkligen! jobba på likadant!och hur gott är det inte med köttfärsås??;)

Kram

2010-10-31 @ 14:23:04
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin blogg !

Allt bra med dig? :)

2010-10-31 @ 15:22:59
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
Postat av: Jossi

sv: jag håller verkligen med dej, föräldrar kan vara underbara ibland! Dom finns ju verkligen alltid för än :) tack snälla, kramar <3

2010-10-31 @ 16:43:08
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0