Födelsedagsfirande

Vid tio åkte jag in till stan och hade samtal med min behandlare.

Efter det åt jag lunch med pappa. Hade bestämt att jag skulle äta upp allt på tallriken, även om det var mer än matschemat.
Åt upp alla fem äggpotatisar fast det var två mer än matchemat! Kändes faktisk helt normalt!
Lämnade dock lite av osten på fisken, men jag tar det lite i taget, nästa vecka när jag och pappa går ut och äter ska jag äta upp allt!

På kvällen åt vi gräddtårta för att min systen fyller år idag. Gott var det och jag är faktiskt stolt över mig själv! Man får vara stolt!  Jag är STOLT över att jag åt och njöt av tårtan. Känn på den ana!

Kommentarer
Postat av: Maja

JÄTTEBRA jobbat gumman, du är verkligen på rätt spår nu, det märks det :D

Massa styrkekramar till dig, du fixar det här ska du se!

Puss<3

2010-10-27 @ 15:22:31
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0