Gårdagens utmaningar

Igår var en dag full av utmaningar. Lunch och näringsdryck själv här hemma. Var tufft men det gick och jag hade aldrig klarat det för bara några månader sedan:) Jag är faktiskt stolt!

Sen fika på stan med en kompis. Hon slutade skolan halv fem så vi sågs inte förrän 5 så fikat blev väldigt tätt inpå middagen. Väldigt jobbigt att bryta rutiner, men nu fan!

Sen middag, pasta med ost och skinksås.... Är livrädd för ost så det var ett väldigt stort steg. Men jag älskar den rätten och har förbjudit mig den i mer än fem år. Länge nog!

Sen blev det utgång! Drack bara ett glas vin, men är lite osäker på hur mycket jag kan dricka med tanke på medicinen. På bussen hem åt jag macka och juice, mycket enklare än förra veckan! Kom hem halv tre och ramlade i säng:) Med andra ord, en mycket trött och en aning ångestfylld Linnea idag.

MEN, ångest är positivt, för det är det ända sättet att bli frisk!


(Bilden hämtad från metrobloggen.se)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättebra gumman, var stolt över dig själv. Superbra att du fixade ND och lunch själv, det är ett stort steg på vägen mot friskhet :D

Puss<3

2010-10-30 @ 14:56:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0