Mat

Till lunch blev det risk med fläskfilé gryta samt näringsdryck såklart. Mäter inte upp maten längre men har bestämt med min behandlare att jag ska ta tre överfulla slopor med ris, istället för tre normalstora. Samma med pasta. Med andra ord så ska jag ta mer än vad jag tror är lagom. Klarade inte det till lunchen idag.. Men men ny dag imorgon.

Imorgon ska jag till dagvården. Min sista hela vecka där. Sen ska jag bara dit och äta lunch och långsamt trappa av. Har dock en del kvar på vikten, men ska fortsätta på det hemma. Har varit där sedani början av april nu, och min behandlare tror att jag kommer klara av att ta me eget ansvar.

Ikväll blir det lasagne. Mums!

Kommentarer
Postat av: Maja

Grymt jobbat flickan, bra att du ska försöka ta mer än vad som du tror är lagom. Du kommer fixa det här, det vet jag. Lasagne, vad gott! För mig blir det Tacos :D

Puss<3

2010-10-17 @ 18:31:51
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack. Åt tacos igår hihi. Detsamma, sjukt bra jobbat med godiset! Kram

2010-10-17 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0