Sysselsättning

Har precis suttit och skrivit upp i min kalender vad jag kan göra på dagarna nu när jag inte är på dagvården längre. Vill inte bara gå hemma för när min syster gjorde det p.g.a. arbetslöshet så blev hon jättedeppig. Än så länge har jag kommit på följande:

  • Plugga körkortsteori.
  • Äta lunch på stan med pappa en gång i veckan.
  • Städa huset och tvätta för pengar:P.
  • Samla in pengar till rädda barnen med bössa.
  • Tacka JA till att träffa kompisar trots att det innebär middag eller fika.
  • På eget initiativ föreslå fika till kompisar.
  • Läsa engelska böcker.
  • Städa ur garderoben.
  • Handla genomtänkta julklappar.
  • Övningsköra

Har ni några fler tips?


Körkort?
(Bilden hämtad från http://medlem.spray.se)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättebra att du har satt upp en lista, det här fixar du tjejen :D

Puss<3

2010-10-29 @ 17:10:38
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0