Framsteg


Jag tar inga näringsdrycker för att gå upp i vikt eftersom jag vet att det kommer få mig att kompensera, eftersom de är så betingade med min första behandling som jag var helt ofrivillig till. Så det blir extra mat istället. Jag har även bestämt mig för att beta av mat från "förbjudna" listan. Minst en jobbig sak varje dag.
Igår blev det majs till middagen, megafrukt efter maten (väldigt ångestladdat av någon knäpp anledning, skum sjukdom!) och dessert vaniljyoghurt ist för juice till kvällsmackorna.
Idag tog jag extra mycket mussli med mycket torkad frukt och nötter, ost på båda frukostmackorna och tog om kyckling till lunchen. Nu är jag såå pepp. Idag ska jag inte röra mig över huvudtaget heller. Okej, nu ser ni att det står här svart på vitt, jag lovar att jag inte ska göra det. Ska sitta på min rumpa hela dagen! L.O.V.A.R.  Kommer skriva imorgon hur det gick så nu måtte jag faktiskt sköta mig!
Det är ingen anledning att dra ut på det längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0