Hej igen

Uppdate: var helt stillasittande igår!
Jussn nu sitter jag framför tvn och funderar på hur mycket jag kommer klara av att utmana idag. Känner mig jävligt stark jusst nu och väldigt frustrerad, vill bli av med den hör skiten nu. Samtidigt vet jag att jag inte får pusha för hårt. Måste hitta en bra balans, för när jag gått för fort fram tidigare för att jag känner mig stressad så har jag fått ångest och nästa dag har skitit sig. idag åt jag iallafall fil med musli, 2 mackor ( ost o messmör) apelsin. Lunch blev pasta med creme fraîche parmesan/ vitlök och kyckling och broccoli. Mellanmål blev 2 mackor ( messmör och ost) och oboy, middag blev tortelini, tomatsås, parmesanost och apelsin. Senare ikväll blir det snart vaniljyoghurt och choklad. Jag är så jävla bra! ( om ni undrar varför jag skriver så noggrant vad jag har ätit så är det för min egen skull så att jag ska kunna titta tillbaka på detta om jag har en jobbig dag, för nu har jag det svart på vitt att jag inte går upp 3 kg på en dag av att äta såhär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0